Vänskapen!

Ja de där med vänskap.! Jag vet nu vart verkligen mina äkta vänner är.

Mina absolut bästa vänner.
De är ju såklart Linnea Påhlsson.
Verkligen Mina bästa vän även om vi är släkt.!
vi känner varnadra utan och innan så hur ska man kunna dölja något för dig.
Du har alltid funnits där när de har varit något. och även om vi har haft uppehåll med att umgås så har du ändå alltid funnits där. Men nu är vi tillbaka och är helt enkelt bäst!


Jag älskar dig!



Sen har vi "lillen" Christian Gustafsson "Offer"
Nu har vi snart känt varandra i 4 år Tiden har gått riktigt fort.
Men du har även hjälpt mig genom en massa saker.
Vi har gjort en hel del roliga saker ihop också.
Men r jävligt glad att ha dig som vän. :)


Älskar dig vännen!

Det är dom två allra bästa kompisarna ja har!


Det finns ju flera som också står mig väldigt nära men kan ju inte säga till hundra att dom tycker de samma om mig. så därför räcker de med dom

+

Alla mina underbara syskon.
Dom är också några ja inte vet hur ja skulle klara mig utan.
Folk undrar hur de känns att ha en sån stor familj.
Men de vet inte ja. Ja har ju alltid haft en stor familj.
De är samma sak som att ha en liten familj.
Men visst kan de vara jobbigt ibland som när någon fyller något stort och alla ska hitta på något. och de blir en massa bråk men de är ju så de är att ha syskon.!

Och ja älskar alla mina syskon!
Eva Qvarsell, Jenny Påhlsson Andersson, Fredrik Påhlsson, Johnny Påhlsson,
Lisa Påhlsson, Frida Påhlsson, Sara Påhlsson,



Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!





superkul att du är med i dagens blogg :D



2011-01-21 @ 14:17:56
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Sha! Nu har jag börjat med Dagens blogg!

MEn jag kommer lotta ut två stycken vinnare varje dag bra va ? ;)

Du behöver bara gå in hit och anmäla dig: http://majuss.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment

Drar en vinnare imorgon!

2011-01-21 @ 16:22:54
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej, nu är tävlingen avslutad i dagens blogg.

Klockan 19.00 så kommer vinnaren upp på bloggen.

Det var jätte roligt att du var med och du hade också en bra och fin blogg, men glöm inte att vara med imorgon också :)



Tack och lycka till :) :P

2011-01-21 @ 16:47:57
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Shorty&Myzan

söta bilder :D

vännskap är något fint !

2011-01-21 @ 17:28:45
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0